Onpa tuulinen päivä. Parvekkeen ovi on sepposen selällään, jos vaikka tällaisella ilmalla saisi asunnon tuuletettua vähän tehokkaammin. Ilman läpivetomahdollisuutta kun on melko vaikea saada asunto täysin raikkaaksi.

Viikonloppu on täysin ilman suunnitelmia, joten vietän sen luultavasti lukien. Seuraaville viikonlopuille minulle on pistetty työvuoroja, joten halusin nauttia tästä viikonlopusta ihan rauhassa. Viikonloppuvuoroissa ei ole muuta vikaa kuin se, että korvaavat vapaapäivät harvoin osuvat perätysten, joten viikonlopun kaltaista kahden päivän vapaata ei ole ja viikot tuntuvat pidemmiltä.

Olin veljen kanssa torstaina katsomassa uusinta Potter-leffaa. Olin varannut liput netistä etukäteen ja luullut varanneeni paikat ihan takarivistä. Kuinka ollakaan, olinkin tulkinnut paikanvarauskarttaa väärinpäin ja olin varannut ne aivan eturivistä (tyypillistä minua). Onneksi "lippuneiti" ystävällisesti huomautti asiasta ja saimme vielä vaihdettua paikat. En tiedä muista, mutta itse en ainakaan voisi nauttia elokuvasta eturivissä.

Töissä viime päivät ovat sujuneet melko mukavasti ja tuntuu, että alan jo hallita asioita kohtuullisen hyvin. Työkavereiden kanssa pystyn jo juttelemaan hieman vapautuneemmin, verrattuna alkuaikojen ujoon hiljaisuuteen. Kävin kuluneella viikolla vanhassa työpaikassa vierailemassa ja siellä entinen työtoveri huomautti, että minusta huomaa, että olen saanut enemmän itseluottamusta. Se tuntui kannustavalta kuulla.